«

»

Dec 04

Yes ! Esok Hari Isnin…

Salam sejahtera buat semua sahabat GuruCyber ..

Esok hari isnin..

Amacam ? Apa pandangan semua tentang hari isnin ????

Masukkan pendapat sahabat semua dibahagian komen .. terima kasih ..

lysha says:

isnin hari yang mmenatkan… rase x nk jer g skola… huuhuhuhu

mui says:

hari nie la tu kan… isnin… hehe..
hari malas nak bngun awal…. p kelas… haha

iera says:

Isnin..hari yang tersangat bz..

++harmacy++ says:

isnin?? hari permulaan hari…kira monday bluess lah nie..selalunya hari malas sedunia kalau hari isnin..org kata kalau memula keja dah malas..nnti akak effect kat hari-hari seterusnya

iyou says:

hari isnin
– hari pack dgn kelassss… wuwuwu
– hari serabut sedunia…
– hari permulaan untuk pening kepala…
TAPI!
isnin esok special! selamat berpuasa sunat! ^^

esok ada kelas selepas bercuti selama 2 hari oiii!!!!

emmm…cam malas jer…tapi ade gak bersemangat nak gi keje hari isnin…mungkin sebab baru gaji kot..hehe..atau sebab ade member janji nak belanja ker…atau ade jamuan ker..hehe..tapi esok kena g attend site kat klebang besar..so kena la keje…kena g opis dulu…baru g sana…

cik teddy says:

hari yg baik tuk puase..eh esok 9 muharam kan?kalo x silap..hehe