«

»

May 23

Uihs .. sedapnya sarapan roti sapu butter … Tapi AWAS !

Salam sejahtera buat semua…

ermm. apa sarapan pagi sahabat semua pagi tadi ? .. roti ? wakaka… hati-hati yer…

Nih .. jabatan agama islam johor keluarkan kenyataan/memo… Baca la sendiri … sekian .

 

cikguden says:

tq sebab berkongsi. kena hati2 nie.

GuruCyber says:

Tu la pasal… memang kena hati-hati .. sebab makanan ni jadi darah daging …

mimi says:

Alhamdulillah setakat nie maintain yg original je…lum penah guna yang lain………ambik kat cameron…….

GuruCyber says:

Madu pun kena hati2 .. bimbang kena madu tak asli…

ammboi says:

dasyat nih…
macam2 zaman sekarang nih…
kalau tak berjaga-jaga mmg kena jer..

sama seperti Mimi, lebih sering sarapan roti dengan madu. Terima kasih infonya!

mimi says:

Biasanaya mimi sarapan roti dengan madu je…..

apikpehe says:

aihhhh..biar betol