«

»

May 19

Qunut panjang or Qunut pendek ?

Salam sejahtera …

Ini lah akibatnya jika dangkal ilmu…

Ambil pengajaran walaupun ia nampak macam lawak …

Sekian ..

fakhrul says:

hurmmm…betol tu..walaupun nmpk lwak, kita kne amek perkara yang disebalik video ni..

GuruCyber says:

Betul lah .. sangat ,menghina..

GuruCyber says:

Amin… bukan kurang kerja namanya ni… dah kurang ajar kot..

dabooninie says:

Ya Allah memang dah kurang kerja sangat kot sampai persenda agama. Bukan org lain yang persendakan sahabat islam kita sendiri.. Semoga kita di jauhkan dari benda sebegini.. amin

APAN says:

harapnya isi dlm tu…jngan nak mengadap kelakor tu je. huhu…

Cik manis says:

mmg lawak tp cm mghina plk kn?

GuruCyber says:

Betul lah ..mempermainkan agama…

cutie intan says:

ni lah masalah orang -orang kita…suka ambil mudah

MDHAFiZ.NET says:

ini lawak memalukan bangsa dan agama…nak tunjuk kebaikan dr jalan ceritanya tp dtg pula 10 keburukan..

GuruCyber says:

ni la akibat kurang ilmu… kena bakal pak mertua nak test .. kan ke haru biru dibuatnyer.. hehe

macamnilah says:

keh keh keh ada plak qunut pendek panjang,.. i follow you

sergeant keroro says:

benda macam ni pon jadi mainan,aduyai~