«

»

Feb 01

Cahaya Pelik Atas Masjid Kubah Emas Baitulmaqdis

Perhatikan Betul-betul atas kubah masjid .. Terdapat cahaya yang tidak diketahui sumbernya …

Hamba Allah says:

emm..ikutkan teknOlOgi..
mmg cahaya yg kita nmpak tu d’buat pki software..

tujuan aku bkn nk pertikaikan..
xnk kita cepat taksub dengan bnda2 yg tak spatutnya kita taksub..

sbb apa aku ckp camtu?
1st: bila camera tu zoom, cahaya tu tak pecah (xjadi pixel) padahal gmbr2 yg di zoom kan jadi blur(nmpak pixel)..

2) dlm youtube ne byk org edit..nk bg “strOng” lg gmbr tu..
xcaya..taip kt google cahaya atas kaabah..

mgkin itu memang kejadian yg Allah S.W.T ciptakan..tp apa pun..sbg panduan..jgn cepat p’caya..

mcm kes UFO..UFO xwujud..never and ever..
percaya UFO wujud sama lah mcm kita percaya ada hidupan lain selain BUMI..
dlm QUran da disebut..

semua tu konspirasi YAHUDI…
wasalam..

cikgi says:

teruja jgak ni nak tau..

admin says:

Tak tahu la cahaya aper … kita nantikan tak lama lagi ada la yang bongkar rahsianya..

che sakinah says:

haah laa.. cahaye ape tu??